Selam!! 你好 Ni hao!

İki yıllık Çin macerasının ardından...

Wo jiao Luo Lan, liang nian zhu zai Zhong guo yi hou hui jia le!



31 Mart 2010 Çarşamba

Çince Argo sözlüğü


benim bu listeyle ilgili korkunç güzel bi anım varrrr, daha önce bu liste Gülhan Gülez tarafından mail ile gönderilmişti, ben de onu sesli olarak hem çinli hem de türk arkadaşların olduğu bir ortamda okumaya başladım, türkler bişi anlamazken Çinlilerin yüzleri değişmeye başladı! Sen nerden buldun bunları filan diyorlardı ki, bomba patladı, öyle bir kelimeye geldik ki meğer içimizden birine lakap olarak taktıkları bir admış, daha fazla saklayamayacak kadar çok güldüler. Ve arkasından dedektif taktikleri ile hepimiz için kullandıkları takma adları öğrendim... Gönderene çok teşekkürler, ve Çin'e gideceklere tavsiye, kullanmayın, ama bilin!!!
http://www.cinmacerasi.com/egitim/cince/cince-argo-sozlugu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder